01 July 2016

Junski noviteti


Ako redovno pratite blog, mogli ste da vidite da sam u junu bila jedno vreme sprečena da redovno postujem, zbog čega mi je veoma žao. Stari lap top mi je otišao nekom IT bogu na istinu, a glavni novitet ovog meseca mi je nova makina. No bilo je i dosta noktonovina, ne najmanje zahvaljujući otvaranju Unitecha u komšiluku mi.

If you are regular reader of my blog, you know that I've been unable to post regularly for awhile, for which I am very sorry. My old lap top has gone to meet its IT god and the main new item for this month is the new lap top. However, there were quite a few nails-related new arrivals, which may have something to do with the new Unitech store right in my neighbourhood.

A photo posted by Cajka (@cajkinekandze) on



Da krenemo redom. Stigao mi je Born Pretty paketić za recenziju - dva Chameleon laka, dva laka za pečatiranje i dve pločice. Oni su u međuvremenu inače uspeli da izbace dva seta novih pločica - nekoliko standardnih XL pločica i nekoliko pločica kvadratnog oblika. Novi motivi me ne uzbuđujemo preterano, ali nije nemoguće da ću uprkos tome naručiti koju. Iz drogerijske ponude su mi pažnju privukli jedan bledo-plavi Catrice i par novih L'Orealaca. Zadesila se tu i jedna Golden Rose baza iako sam rekla da neću kupovati baze i nadlakove dok ne potrošim još koju od postojećih. Najveći deo noviteta je stigao iz Unitecha - pet Vinylux boja i RescueRXx kao najbolje sredstvo za negu koje sam probala. Sve zaokružuje Hemel Krema za nokte, još jedno sredstvo za negu koje mi se pokazalo kao odlično. Volela bih samo da su zadržali staro pakovanje, a ne ovo u kome ima ista količina proizvoda, ali zauzima tri puta više mesta.

Let's start from the beginning. A package of Born Pretty products for review was the first to arrive. It contained two Chameleon polishes, two stamping polishes and two image plates. They have managed to make two new sets of stamping plates in the meantime - one with new designs on XL plates and one entirely new line of square plates. I am not crazy about the new designs, but it is not impossible for me to buy some despite that. I am not buying that much drugstore polish any more, but this month I was drawn to a pale blue Catrice and two of the new L'Oreal polishes. There was also one Golden Rose base coat, even though I have said that I won't be buying base or top coats before I use up some of the ones I already have. The largest part of the new arrivals came from Unitech - five Vinylux colour polishes and RescueRXx, the best nail care product I've tried so far. And to top it all, I got Hemel Nail cream, another excellent nail care product. I only wish they have kept the old packaging instead of this new tub that contains the same amount of product, but is three times the size of the old one.

A photo posted by Cajka (@cajkinekandze) on



U Lilly i DM su stigli novi L'Oreal lakovi - Color Riche Le Vernis à l'Huile. Cena u DMu je 499 dinara, u Liliju 373 i ne zna se da li je to samo promotivna cena niti, ako jeste, do kada ta promocija traje. Essence Bloggers' Beauty Secrets trend kolekcija je stigla u Lilly, a Secret Party u DM. U obe se nalaze po četiri laka po ceni od 239 din. Maybelline Colorama lakovi su zamenjeni ColorShow linijom. Rekla bih da su u pitanju isti proizvodi, samo da su preimenovani. Još jedan drogerijski novitet je letnja Essie kolekcija. Za sada je viđena samo u DM-u, a očekujem da će se uskoro pojaviti i u Liliju.





6 comments:

  1. Divni su noviteti. Letnja Essie kolekcija se pojavila i u Liliju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema ih u mom Liliju, ali super što su viđeni u drugim. Hvala na dojavi.

      Delete
  2. Lovely polishes and plates!
    I imagine the new laptop is the main thing, so I hope it will serve you well!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Žuti se i plavi i zeleni. :D
      Žutaći su me nažalost razočarali. :(

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...